


Lubisz czytać? Masz pomysł na świetny plakat? Zareklamuj swoją ulubioną książkę w programie Canva!
Gotowy projekt wyślij na adres e-mail: biblioteka-zseis@o2.pl
Nie zapomnij dodać do wiadomości swojego imienia, nazwiska i klasy.
Na autorów najładniejszych plakatów czekają nagrody!
Rozstrzygnięcie konkursu 1 grudnia 2025 r.
Regulamin konkursu poniżej…
REGULAMIN KONKURSU „ ZAREKLAMUJ SWOJĄ ULUBIONĄ KSIĄŻKĘ W PROGRAMIE CANVA”
1. ORGANIZATOR: Biblioteka szkolna CKZiU nr 2 „Elektronik”
2. CELE KONKURSU:
- Promowanie czytelnictwa - zachęcanie uczniów do sięgania po książki i dzielenia się swoimi literackimi pasjami.
- Rozwijanie kreatywności i wyobraźni uczniów.
- Doskonalenie umiejętności posługiwania się programem graficznym Canva.
3. CZAS TRWANIA KONKURSU: 3.11.2025- 1.12.2025
4. TERMIN OGŁOSZENIA WYNIKÓW: 2.12.2025
5. UCZESTNICY: Uczniowie CKZiU nr 2 „Elektronik”
6. ZASADY TWORZENIA PRACY:
- Plakat reklamowy należy przygotować w programie Canva.
- Gotowy plakat należy zapisać w formacie JPG.
- Dozwolone są własne grafiki, darmowe elementy z biblioteki Canvy, cytaty z książki.
7. SPOSÓB ZGŁOSZENIA PRACY:
Gotowy projekt należy przesłać na adres e-mail: biblioteka-zseis@o2.pl
W wiadomości należy podać swoje imię, nazwisko i klasę. Każdy uczestnik może zgłosić jedną pracę.
8. KRYTERIA OCENIANIA:
- zgodność z tematem
- oryginalność pomysłu
- walory estetyczne i graficzne
- poprawność językowa
- umiejętność zachęcania odbiorcy do przeczytania książki
9. NAGRODY:
I miejsce - karta podarunkowa do Media Expert, dyplom i nagroda książkowa
II miejsce - nagroda książkowa i dyplom
III miejsce - nagroda książkowa i dyplom
Najciekawsze prace zostaną zaprezentowane w bibliotece szkolnej.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Przesłanie pracy jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Uczestnik oświadcza, że przesłana praca jest jego autorskim dziełem i nie narusza praw osób trzecich.
- Organizator zastrzega sobie prawo do publikacji prac konkursowych w celach promujących czytelnictwo i działalność szkoły.

<<

















