 
 
 | ul. Staszica 2, 65-175 Zielona Góra tel. (068) 452-51-00 e-mail: sekretariat@zseis.zgora.pl |  | 
     W związku z programem "Zapobieganie narkomanii w lubuskich gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych" lubuskie Kuratorium Oświaty postanowiło wesprzeć szkoły w realizacji zadań w obszarze profilaktyki uzależnień. 
    Nasza szkoła przystąpiła do realizacji programu złożonego ze szkoleń kaskadowych, których uczestnikami stali się uczniowie, rodzice, nauczyciele-wychowawcy, dyrektorzy ds wychowawczych i pedagodzy. Poniżej przedstawiamy zasady dokumentowania programu szkoleń.
| L.p | Działanie | Termin | Nazwa dokumentu | Osoby odpowiedzialne | 
| 1. | Opracowanie szkolnego harmonogramu realizacji Programu "Zapobieganie narkomanii w lubuskich gimnazjach i szkołach ponadgimiazjalnych" | do 22 grudnia 2009 r. | Harmonogram szkolny | Liderzy szkolni *harmonogram szkolny powinien być podpisany przez dyrektora szkoły | 
| 2. | Opracowanie ewaluacji zbiorczej lekcji wychowawczych | do 31 marca 2010 r. | Wzór 3 w dokumencie "Ewaluacja" | Wychowawcy klas | 
| 3. | Opracowanie ewaluacji zbiorczej lekcji wychowawczych | do 31 marca 2010 r. | Wzór 3 w dokumencie "Ewaluacja" | Wychowawcy klas | 
| 4. | Podsumowanie ewaluacji szkolenia rady pedagogicznej | do 5 stycznia 2010 r. | Na podstawie wzoru 5 w dokumencie "Ewaluacja" | Liderzy szkolni | 
| 5. | Dokonanie ewaluacji zbiorczej lekcji wychowawczych dla szkoły | do 10 kwietnia 2010 r. | Wzór nr 6 w dokumencie "Ewaluacja" | Liderzy szkolni | 
| 6. | Dokonanie ewaluacji zbiorczej spotaknia z rodzicami dla szkoły | do 10 kwietnia 2010 r. | Wzór nr 7 w dokumencie "Ewaluacja" | Liderzy szkolni | 
| 7. | Sporządzanie raportu z realizacji Programu w szkole | do 30 kwietnia 2010 r. | Szczegółowe informacje o wzorze raportu zostaną opublikowane na stronie www.ko-gorzow.edu.pl | Liderzu szkolni Raport szkoły winien być podpisany przez dyrektora szkoły | 
Mariusz Kmiećkowiak
Ostatnio zmodyfikowany: 2009-12-15 21:38:57
Ostatnio zmodyfikowany: 2009-12-15 21:38:57
|  | 
 
 





 
 
 











